پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

سالگرد درگذشت مرد با اخلاق والیبال ایران | مک کاچن انتخاب معدنی برای سرمربیگری ایران بود

  • کد خبر: ۳۶۸۴۱
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
سالگرد درگذشت مرد با اخلاق والیبال ایران | مک کاچن انتخاب معدنی برای سرمربیگری ایران بود
مرحوم حسین معدنی اعتقاد داشت آلکنو مربی با دانشی نیست و بخاطر ابزاری که داشته توانسته خوب نتیجه بگیرد. او معتقد بود مک کاچن گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران است.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، امروز ۱۰ مرداد سالگرد درگذشت حسین معدنی مربی و بازیکن خوب والیبال کشورمان است. ۶ سال از رفتن مردی که موفقیت‌های والیبال ایران با نام او گره خورده بود گذشت. کاپیتان و مربی والیبال ایران که همیشه در هر پستی به اخلاق مداری شهره بود. شاید به سختی بتوان روز‌های خوب والیبال ایران را از حسین معدنی جدا کرد. چهره دانشگاهی و فرهیخته‌ای که همیشه با روی خوش و البته با جدیت و پشتکار در رویداد‌های والیبال حاضر بود و نقش کلیدی داشت.

این روز‌ها که بحث سرمربی تیم ملی والیبال داغ است به مناسبت سالگرد درگذشت حسین معدنی می‌خواهیم بخشی از صحبت‌های او را که چند ماه قبل از فوت شدنش بیان کرده بود را دوباره منتشر کنیم. وقتی ولاسکو از والیبال ایران جدا شد مثل این روز‌ها بحث بر سر همکاری با مربیان خارجی داغ بود و در مصاحبه‌ای که با مرحوم معدنی داشتم نظرش را درباره مربیان مطرح کرد مربیانی که برخی از آن‌ها این روز‌ها هم همچنان اسم شان برای هدایت تیم ملی ایران مطرح است. در زیر بخشی از مصاحبه مرحوم معدنی را که در تاریخ ۲۰ بهمن سال ۹۲ در روزنامه ۹۰ چاپ شد را می‌خوانید.

آناستازی: مربی بسیار خوبی است که کارنامه قابل قبولی دارد و زمانی که والیبال ایتالیا داشت محو می‌شد آن را دوباره زنده کرد. به نظرم گزینه خوبی است، اما با توجه به شرایط ایران فکر نمی‌کنم قبول کند.

مک کاچن: من از زمانی که او سرمربی آمریکا بود از نحوه کارش خوشم می‌آمد و اعتقاد دارم که هنوز هم اثرات او را در تیم ملی آمریکا می‌بینیم. یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان با او همکاری کرد.

برناردی: بازیکن بسیار بزرگی است که لقب بازیکن قرن را هم از آن خود کرده، اما چیزی که مهم است این است که او تجربه کار با رده بزرگسالان را ندارد و اگر به ایران بیاید باید بدون تجربه یک ضرب در رقابت‌های لیگ جهانی حضور یابد که به نظرم این نکته مهمی است و باید مسئولان آن را در نظر بگیرند. مسئولیت سنگینی است که فکر می‌کنم از پس آن آنطور که ولاسکو برآمد برنیاید.

لوزانو: کارنامه موفق او برای قدیم استو در این چند سال اخیر از او کاری ندیده ایم، اما کار ولاسکو را بلد است و با شیوه کار ولاسکو آشنایی دارد. چند جلسه هم در تمرینات تیم ما حضور داشته، اما در کل فکر نمی‌کنم گزینه مناسبی باشد.

آلکنو: کارنامه اش خوب است، اما من اعتقاد دارم، اما من اعتقاد دارم ابزار خوبی داشته و توانسته با روسیه موفق شود وگرنه دانش زیادی ندارد و نمی‌توان با ولاسکو مقایسه اش کرد.

پرندی: این مربی هم به نظر من تئوریسین خوبی است، اما از نظر عملی زیاد نمی‌توان روی او حساب کرد. پرندی یک نظریه پرداز در سطح بالاست.

معدنی درباره اینکه از بین این ۶ گزینه خودش کدام را ترجیح می‌دهد گفته است: «به نظر من هر ۶ گزینه چند درجه پایین‌تر از ولاسکو هستند و کاری که در پیش دارند سخت‌تر است، اما به شخصه مک کاچن را بیشتر از باقی قبول دارم و فکر می‌کنم که بهتر از باقی گزینه‌ها باشد. به نظرم آناستازی هم زرنگ‌تر از این حرف هاست که بخواهد قبول کند جای ولاسکو کار کند. به هر حال امیدوارم بهترین گزینه انتخاب شود چراکه توقع از والیبال بالا رفته و بازیکنان هم لیاقت درخشیدن در جهان را دارند.»

او درباره حضور مربیان ایرانی هم در کادر فنی تیم ملی گفته است: «اعتقاد من بر این است که در این مقطع هر مربی بیاید در هر لولی په خارجی و چه داخلی نمی‌تواند کار اساسی کند چرا که زمان ندارد و زمان الان مهم‌ترین چیز است، اما در این میان به نظرم کار مربیان ایرانی سخت‌تر خواهد بود آنهم بخاطر اینکه در حال حاضر ارتباط بسیار خوبی بین بازیکنان و ولاسکو برقرار شده هر دو طرف به همدیگر کاملا ایمان دارند و خیلی خوب با هم هماهنگ شده اند که اگر یک ایرانی جایگزین ولاسکو شود امکان دارد اختلاف سلیقه به وجود آید.»
 
سالگرد درگذشت مرد بااخلاق والیبال/مک کاچن انتخاب معدنی برای سرمربیگری ایران بود
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->